PERSPEKTIF PUTERISHAZWANI


"Berhubunglah dengan Allah di saat senang dan susah, di saat suka dan duka, di saat dipuji dan dicerca, di saat mewah berharta dan di saat papa tanpa permata berharga"
Photobucket

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Veena

Posted by Generasi PMKUM


Asslamualaikum dan salam sejahtera.

Saya nak berkongsi sikit mengenai seorang sahabat saya iaitu Veena. Saya mengenalinya semasa Minggu Haluansiswa dua tahun yang lepas. Seorang yang periang dan memang kuat berpegang agama Hindu. Kawan-kawannya V,Usha, Viji turut menjadi kawan rapat saya. Kami ditakdirkan satu aras semasa di Kolej 10.

Perbezaan agama, budaya, bukanlah alasan yang menghalang persahabatan kami. Aku cuma doakan moga Allah memberi taufiq dan Hidayah untuk dia sama-sama bersamaku pada jalanNya. Veena, Luv U so much.

0 comments

Post a Comment

DEMI MASA

ASMA' AL HUSNA

PEGANGAN


al-faqirah ilallah

Puterishazwani, Universiti Malaya Kuala Lumpur. dynamic_leader2003@yahoo.com " Mencari cinta Hakiki, mendamba Redha Ilahi".