PERSPEKTIF PUTERISHAZWANI


"Berhubunglah dengan Allah di saat senang dan susah, di saat suka dan duka, di saat dipuji dan dicerca, di saat mewah berharta dan di saat papa tanpa permata berharga"
Photobucket

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Bai

Posted by Generasi PMKUM


Kerana dikau istimewa. Norbaidillah. Walaupun Allah kurniakan keistimewaan buat dirinya, dia kuat hadapi segalanya. Bai ni mudah berkira. senang nak diminta tolong dan permah orangnya. seorang abang yang penyayang kepada adiknya. Tapi Bai agak nakal sikit, suka usik orang. (hehe) orangnya suka mengikuti kuliah ilmu. Aku yang sempurna pun liat nak pergi kuliah atau majlis-majlis ilmu ni. terfikir jugak, jika Allah tarik nikmat kesenangan yang ada, macam mana lah nanti. So, kena lah hargai nikmat kesihatan yang ada sekarang. Jangan perlekehkan yang 'kurang' sempurna, maybe mereka lebih baik daripada kita yang kadang2 alpa dan berbangga dengan diri sendiri. Teringat juga kepada Izzati (Media) yang 'blind'. sungguh tegar mencari ilmu. Fokus semasa lecture, tapi yang celik ni berlagak dan mengatakan semua ok. Tidak pernah nak menghormati majlis, ada-ada saja modal yang ingin dibincangkan. jika dapat untung kebaikan baguslah jugak. Moralnya, hargailah apa yang ada, & janganlah memperlekehkan orang lain. Jumpa lagi.

0 comments

Post a Comment

DEMI MASA

ASMA' AL HUSNA

PEGANGAN


al-faqirah ilallah

Puterishazwani, Universiti Malaya Kuala Lumpur. dynamic_leader2003@yahoo.com " Mencari cinta Hakiki, mendamba Redha Ilahi".